Dreamnote

Klasskonsert igår

Publicerad 2013-04-19 16:44:58 i Vardag,

Oj! Det har varit full rulle de senaste två dagarna.
Vi hade öppet hus i onsdags, så då hade vi förskjuten skoldag, vi repade med ensemblen en stund innan vi började då.
Vi var tvungna att repa till klasskonserten som vi hade igår. Det var roligt! Vi spelade Painted by Numbers, och alla var väldigt bra. Vi hade också upphämtningsdag igår, så vi fick chans att ta igen saker vi hade missat, jag till exempel gjorde ett gammalt nationellt prov för engelska B, hörförståelsen, för att testa innan det här årets.
 
Idag höll jag muntlig redovisning i engelskan. Usch, det är hemskt! Jag var så nervös när jag gick upp. Mest för att jag skulle prata för länge eller fastna på ord hela tiden. Jag vet inte hur det gick... Men nu är det över, det är fredagkväll och jag ska bara chilla. Förutom att jag ska spela oboe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela