Dreamnote

Håltimma hemma

Publicerad 2013-04-10 12:34:25 i Vardag,

Vi repade med ensemblen förut, där vi spelar Painted by Numbers av the Sounds. 
Jag spelar klockspel i melodislingan och körar, det är jätteroligt! Igår fick vi reda på att det är klasskonsert nästa torsdag, vilket vi gärna egentligen hade velat veta 1 månad i förväg istället för en vecka innan.
Men sånt är livet. Vi tänkte köra den låten då, vi har bara spelat den i två veckor, men hellre spela den än
de vi har spelat så många gånger tidigare på konserter!
 
Jag har en lång håltimma nu, så jag har ätit lunch och kollat på ett avsnitt av Girls och tänkte spela oboe.
Det är kör och historia sedan i eftermiddag. Efter skolan hade jag tänkt gå på powerwalk så jag får lite träning.
Vill ju verkligen komma igång nu med träningen på riktigt.
Jag ska också beställa en påse idag från killers hemsida, jag tänkte ju beställa den för en månad sedan men så blev det inte så. Nu har Åsa fått den hon beställde, och jag måste bara ha en, för den är ursnygg!! Titta på den:
 
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela