Dreamnote

GÖTET IMORGON!

Publicerad 2013-04-19 20:30:00 i Allmänt, Vardag,

Imorgon åker jag och mamma till Göteborg och shoppar!! Taggar som sjutton!
Det ska bli jättemysigt att göra något själv med mamma, det var längesedan nu.
 
Jag har ju funderat på att köpa en Michael Kors klocka, så tänkte gå till NK och kolla
om de har någon fin som jag skulle kunna prova och känna hur de känns.
Han har en kampanj nu, "watch hunger stop", där en klocka = 100 måltider för folk i hungersnöd.
Helt fantastiskt tycker jag att engagera sig i välgörenhet och vilja göra världen bättre.
Dock vet jag inte om jag kan köpa en sådan för den kostar 295$ = ung. 1900kr.
Vilket ligger lite över min budget... De har urtavlor i havsliknande turkos och mer mörkblå,
och den har en världsbild på sig. De finns i både silverfärgat och guldfärgat. Så snygga!
Här är en av dem:
                                
Om man vill läsa mer om det:
http://www.destinationkors.com/watch-hunger-stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela