Dreamnote

Efterrätt och Londontankar

Publicerad 2013-04-14 12:02:03 i Foto, Vardag,

Vi fick hem ett specialnummer av Vagabond igår, som bara handlar om Storbritannien, speciellt så har de 50 saker man inte får missa i London. Det är ju jättebra, eftersom Jag, Matilda och Johanna ska åka dit i augusti.
Jag har läst igenom hälften av dem, det finns en hel del intressanta tips!
 
Efterrätten igår var lika god som jag hade trott, mamma är så duktig! Det var ett recept från Allt om Mat, "vit chokladmousse med jordgubbs och tomatkompott" eller något liknande hette den. Både jag och pappa sa "Tomat?!" när vi hörde det, men det blev faktiskt väldigt gott, tomaterna hindrade sötman att bli för mycket, som det lätt hade kunnat bli annars. En perfekt efterrätt som garanterat kommer bli en favorit i sommar!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-03-13 18:58:29

Hej!!! Har du receptet på den desserten har blivet av med den tidningen och söker nu efter det receptet???

Svar: Jag tror vi ska kunna ha det någonstans, du har inte provat med allt om mats hemsida? Där registrerar de alla tidigare recept tror jag! Annars skulle jag nog kunna rota fram det. :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela