Dreamnote

Dagen med mamma i Göteborg!

Publicerad 2013-04-20 23:10:02 i Vardag,

Jag och mamma hade en väldigt rolig dag i Göteborg, vi gick i massa affärer och fikade och åt lunch.
Vid fikat först hade vi inte hittat någonting, förutom att jag hade köpt en skiva på CD-centralen.
Hot Fuss med The Killers!! Jag såg inte vad det stod att den kostade, så jag var tvungen att fråga,
den kostade bara 20(!) kronor så det var underbart! Jag har velat köpa den enda sedan konserten i Malmö,
massor av mina favoritlåtar av dem är där på, sjukt att jag fick den så billigt. Jag lyssnar faktiskt på den just nu!
 
Till slut hittade jag i alla fall en klänning (som jag hade skrivit upp på listan) och ett par jeansshorts som är höga i midjan (som också stod på listan). Mamma köpte en fin mörkblå blus och ett fodrat spetslinne. Och lite skönhetsprylar.
Fin dag! Vi fick till och med uppassning på kvällen av pappa som lagade till jättegod mat till oss. Grillspett och grejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela