Dreamnote

Åker till stugan snart

Publicerad 2013-04-30 17:34:20 i Vardag,

Jag, mamma och pappa åker, precis som rubriken säger, till stugan om en stund. Vi ska sova över på stugan och vara där imorgon också, eftersom vi är lediga. Ska bli väldigt skönt faktiskt, även om största delen kommer bestå av plugg för mig. Det blir nog mest matte eftersom vi ska ha prov på tisdag, men också förberedelse för skrivdelen i engelska nationella, som vi ska ha nu på torsdag, jag har inte läst igenom hela häftet som vi fick ännu. 
 
Som lovat kommer här en bild på mig som franske trollkarlen Monsieur Dubois. Ciao!
 

Kommentarer

Postat av: Fia-H E V O N E N S

Publicerad 2013-05-01 19:00:19

SChNYYYYYYGGT! :-D

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

Svar: Tackar! :D Förresten, det står misstänkt spam på dig! xD HAHAHA!
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela