Dreamnote

A rush of blood to the head

Publicerad 2013-04-06 11:10:03 i Vardag,

Har vaknat, ätit frukost och klätt på mig och vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Jag har lyssnat på en av mina skivor med Coldplay, a rush of blood to the head.
Den har blivit utsedd till radio 2s absoluta favoritalbum efter omröstning av över 100.000 pers, inkluderat mig.
Resultatet publicerades i veckan. Man fick rösta mellan de 100 mest spelade albumen på radiokanalen.
Kan ni fatta att de vann över Michael Jackson, Elvis, the Beatles, U2... och 95 andra gigantiska band och artister? Kolla på listan!
http://www.bbc.co.uk/radio2/vote/top-albums/
 
Precis när jag har kommit fram till att jeans är det jag behöver köpa minst i vår, så hoppar det upp en annons i GP där de gör reklam för Michael Kors zebra-randiga jeans som råkar vara supersnygga och inte sådär dyra att man bara viftar bort möjligheten att köpa dem. Å! Men de kanske har ett par snygga short i zebra-randigt med..?
 
Ganska nöjd tror jag med håret. Konstigt nog är jag superpeppad på att tvätta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela