Dreamnote

Yeah, filminspelning!

Publicerad 2012-10-28 22:07:12 i Allmänt,

Helgen har ju varit minst sagt hektisk. Har inte riktigt suttit stilla,
det känns som att jag hela tiden har varit påväg någonstans. Packat, diskat, åkt, varit borta.
Igår kväll åkte jag till Jenny i Trollhättan för att sova över hos henne och sedan åkte vi till Vara imorse, kvart i sju.
Väckarklockan var ställd på fem. Whoosh! 
Sedan var vi i Vara konserthus och filmade från klockan åtta, sprang upp och ner för trappor och fram och tillbaka i korridoren innan lunch, och sedan filmade vi i ett klassrum. Tyska och Historia hade vi. Jag fattade ingenting på tyskan
(jag har franska) men det kanske var lika bra. :)
Johan Glans flimmrade förbi ett kort ögonblick för han skulle ha föreställning i konserthuset på kvällen. Rätt nice.
I mörra blir det Volleyboll, men först är det sovmorgon som gäller!

Det är förresten kul att ni som läser har hittat hit och också fortsätter att läsa! För jag vet att det är folk som läser! :)
Det gör mig glad, och det känns som att det är någon slags mening med det här med bloggandet.
Så kram till er! 
Dagens låt förresten: Nah neh nah - Vaya con dios. Den gör mig så glad och sprättig.

Bild på mig för första gången här. Typ
BIlderna vill bara vara där jag inte vill att de ska vara så nu blir det så här. 
Långt inlägg men va sjutton, strunt samma.

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela