Dreamnote

Statist, marknad och Volleyboll

Publicerad 2012-10-27 17:51:11 i Allmänt,

ja, nu är det höstlov ju! Hur gött som helst.
Idag var det oktobermarknad, jag, matilda och Johanna köpte Crêpes och lite annat.
Imorgon åker jag till Vara över dagen för att vara statist i en kortfilm, och
på måndag blir det Volleyboll-träning. Jihoo!! :D
Resten av veckan får ni väl höra om senare, men det kommer hända en hel del!
See ya!

Dagens låt: The Story - Brandi Carlile
(har nog haft den som dagens låt tidigare men jag kan inte sluta lyssna på den och inte heller sluta älska den!)
En blomma på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela