Dreamnote

OJOJOJ!

Publicerad 2012-10-22 10:10:21 i Allmänt,

Eftersom jag ibland kan vara väldigt huvudlös så blev det naturligtvis så igår.
Tänk att förra inlägget är inlagt idag så blir det rätt!
Dessutom kom jag också på att jag i min huvudlöshet glömde skriva dagens låt :O

The Galway Girl - Steve Earl (en från P.S I love you, som syster så passande har hittat nyss!)

I min sovmorgonsfeeling så tar jag två låtar :)

Catch My Desease - Ben Lee (Grey's Anathomy soundtrack, gud vad den serien har levererat och levererar goa låtar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela