Dreamnote

Klipptid och massa annat

Publicerad 2012-10-30 21:51:52 i Allmänt,

Bokade precis klipptid till imorgon. Lite hastigt kanske men jag har velat klippa mig i två månader nu så det känns bra att få det gjort. Men jag garanterar att det inte kommer bli något radikalt och konstigt med den nya frisyren.

Förutom bokat klipptid har jag idag också tittat på Grey's Anathomy, kommit en go bit på framstycket till min stickade tröja, tagit en promenad, klappat min kanin, läst lite ELLE, spelat oboe, tränat med pilatesboll här hemma, samt pratat med min farmor och bror; man hinner mycket på en ledig dag. Kan stolt tillägga att jag inte var inne på facebook förrän efter klockan 20 idag. Bara så ni vet alltså...
emhemhem.. Vet inte vad jag ska säga mer.
Sluta deppa, börja steppa! (Bert Ljung... ni vet... Bert. Grym.)

Dagens låt: Ring of Fire - Johnny Cash

Musiksmaken: Ni som inte märkt det än, jag har nog en av världens brokigaste musiksmaker som finns. Tror knappt det finns någon med samma musiksmak. Det mesta på mina spellistor på Spotify är sånt som ingen känner igen allt av. Förmodligen har alla olika uppfattning om min musiksmak. Mina bästa vänner skulle säga tre olika saker, min syster en, min bror en annan. Så är det. Jag vet att jag inte är ensam om att ha en egen musiksmak, alla verkar ju ha det nuförtiden. Till och med de som bara lyssnar på rockabilly, eller bara dansband. Det är precis som att ingen människa ser ut som en annan, alla har olika musiksmak. Så är det. 


Kommentarer

Postat av: FIA

Publicerad 2012-11-01 14:24:55

Okej, nu fick jag lite hjärtattack. Läste tydligen två rader samtidigt, så jag fick för mig att det stod "har klippt min kanin". ;-D


Svar: Jamen... Han fick lite lång päls? Haha! Nä, så var det ju inte! :)
Hanna Svensson

Postat av: FIA

Publicerad 2012-11-01 18:32:52

Åh, vi kan öppna en kaninsalong! Klippa och färga ninerna! ^^

Svar: Hahaha! den första får ha en rosa tuppkam :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela