Dreamnote

Andas

Publicerad 2012-10-29 17:32:23 i Allmänt,

Det blev inte någon volleyboll idag för mig, kände att jag var tvungen att vara hemma idag och ta det lite lugnt.
Andas in, andas ut.

Jag har i alla fall diskat och skrivit en del på min kulturhistorie-uppsats om medeltidens och renässansens konst och arkitektur. Oj, vad krångligt det lät, men det är faktiskt spännande tycker jag. Jag är en av de få i klassen som faktiskt tycker om ämnet. Och som lyssnar och inte ligger på bänken och sover när det är sista lektionen på onsdagarna. Den slutar halv fem måste jag tillägga.

Jag tittar om andra säsongen av Grey's Anathomy (igen) och det är helt fantastiskt! Tittade idag på när det är thanksgiving (ett av mina favoritavsnitt) och det bästa citatet är Christinas: "You swallowed a wishbone whole? Excellent!"

Över till dagens låt: I follow rivers - Lykke Li
(inte vet jag varför, kände bara för den)

Bilden är från sommaren på stugan, tagen precis innan jag kände att det kröp på mitt ben, så tittade jag ner och upptäckte att det var kröp massor med myror från under knät och neråt. Uääääk säger jag bara. Jag tyckte myror var obehagliga redan innan, det blev inte bättre av det. Men fotot blev fint i alla fall :)

Kommentarer

Postat av: FIA

Publicerad 2012-11-01 14:26:24

Måste bara säga en sak: Jag har varit i skolan och hämtat boken! *stolt*. Så nu ska jag också plugga, så att jag kan fortsätta sova på bänken om onsdagarna! (även om jag mest funderar på att sätta mig under bänken när jag får mina jag-har-inga-ben-i-kroppen anfall) ;-D

Svar: Haha! Herregud, det var ambitiöst! :D Ja, ibland vill man sitta under bänken bara för att :) Men jag kan inte somna på historian, det är för intressant för det :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela