Dreamnote

Var tog lovet vägen?

Publicerad 2012-11-05 19:38:12 i Allmänt,

Första dagen i skolan efter lovet nu. Det gick fort.
Lovet alltså. I och för sig gick dagen snabbt också.
Om någon frågar vad jag gjorde på lovet vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Både mycket och lite hände.
Några lugna dagar, några dagar fulla med aktivitet.

Igår efter att alla hade åkt igen, övningskörde jag lite med mamma och sedan åkte vi till hemmakväll.
Hon hade blivit så sugen på att köpa filmen En dag. Jag har läst boken innan och mamma såg den på bio.
Anne Hathaway och Jim Sturgess spelar huvudrollerna, det var väldigt ovant att höra Anne med brittisk accent(!),
Men bra var den!

Jo, I alla fall, vi åkte till hemmakväll. När vi kom ut hade vi med oss fler än en film. Vi hade sex stycken med oss ut,
till vårt försvar var det tre stycken filmer i en box. Faktiskt. Och filmerna var billiga.
Det var väldigt roligt... och oplanerat. :)

Nu ska jag fortsätta med matten och mina älskade polynom...


Bättre med 700px i bilderna? 

Kommentarer

Postat av: sam

Publicerad 2012-11-07 07:56:30

Det är fint vilket som. men för mig med stor skärm ser bloggen bra ut i alla fall, det är om man har lägre upplösning som kategoriraden hoppar ner under alla inläggen....

Svar: Jaha! okej... jag får fundera lite på om jag ska köra med 600 eller 700 då. Det ser lite finare ut med 700 i min dator. Blir lite mer fokus på fotot än att det bara är en bild när den är större. På något sätt.
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela