Dreamnote

Torsdag.

Publicerad 2012-11-01 08:16:57 i Allmänt,

Ska strax trampa iväg till Volleyboll-turneringen. Ska bli kul!
Lyssnar på Coldplay denna morgon. Jag blir så glad av det. Och pepp med.
Åker ju till Götet imorgon med mamma och syster (som förresten kom hem igår kväll), ska shoppa lite på dagen och sen på kvällen ska jag och Sofia på Chess! Ska också ta en fika med en vän (Saga) som jag inte träffat på... Ett år. Som jag träffade på språkresan till Torquay. Så det blir en go dag imorgon får jag säga :)

Dagens låt: Charlie Brown - Coldplay (för den är bäst. typ.) 

Längtar tillbaka till Sicilien. Därav den lite nostalgiska bilden på fina utsikten från hotellfönstret...!

Kommentarer

Postat av: FIA

Publicerad 2012-11-01 14:21:14

LYCKA TILL! :-D
... och shoppa lugnt i Götet! Vi vill se outfitbilder sedan! ;-)

// FIA (& Helge)
www.sofiaalbertsson.blogg.se

Svar: Tack! :) vi får väl se... kanske det :) Beror på om jag köper något som är värt att fota. Typ... titta här, jag köpte en svart strumpa!
Hanna Svensson

Postat av: FIA

Publicerad 2012-11-01 18:31:46

Men guuuud, jag vill se en svart strumpa! :-O

Svar: OKej :) Men det blev ingen svart strumpa ändå. men lite annat :D
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela