Dreamnote

Mattemys med te och Enya på stugan

Publicerad 2012-11-10 15:58:38 i Allmänt,

Det är vad det låter. Pluggar matte och dricker te med Enyas underbara julskiva som soundtrack. Det finns nog ingen musik som är lika perfekt till plugg och lugn som Enyas :)
Eftersom jag inte skrev något igår så kändes det inte bra om jag inte skrev något idag heller.
Jag är så otroligt pepp för nästa avsnitt av Downton Abbey som visas ikväll. Å, vad den serien är bra! Maggie Smith är med och hon är en av mina absoluta favoritskådespelerskor.
Dagens låt: Geraldine - Glasvegas
Puss och kram skumbanan
Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-11-11 12:34:51

Du läskas med stugan!

Svar: Haha, vet du att när jag satt där med te och allt, sade mamma att jag borde smsa dig och säga att jag gjorde det. Men då sade jag att jag inte skulle det för då skulle du bara längta dit. :) Men så såg du det här istället xD
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela