Dreamnote

Lite off sådär

Publicerad 2012-11-29 20:21:04 i Allmänt,

Jag har varit lite off det senaste,
har haft mycket att göra och det har rört sig en del i huvudet.
Så därför har bloggen blivit lite lidande av detta.
Jag ska försöka förbättra mig!
Jag har börjat bli beroende av min telefon känner jag, den är fett bra!
Och så är det det där med internet. Tillgång till det överallt. Det är bra! Men ibland ändå inte.
Det var jättekul, pratade med min bror Samuel på FaceTime idag. Som Skype fast mellan iPhones :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela