Dreamnote

Kalas!

Publicerad 2012-11-03 12:47:35 i Allmänt,

Huset har långsamt fyllts med människor. I onsdags kom Sofia, igår kom Emil(Sofias pojkvän) och Samuel, idag kommer mormor, farmor och farfar. Sofia fyllde år igår så idag är det kalas!
Jag väcktes kvart över sju igår morse (ungefär) för att gå till Sofia innan pappa skulle till jobbet.
Det vara bara att sätta sig upp, rota fram presenten, ställa sig utanför dörren och börja sjunga "JA, MÅ HON LEEEVA!"
Så jag stod och sjöng för fulla muggar med mamma och pappa två minuter efter att jag hade sovit. På riktigt.
Det kändes lite udda. Även fast jag gjort det förut.

Det var en riktigt bra dag igår, tyckte jag. Jag köpte lite saker (mycket nöjd faktiskt, bilder kommer.)
Vi fikade och åt och hade det mysigt under dagen, jag, Sofia, Samuel och mamma.
Jag tog en kaffe med Saga också och vi pratade om en massa saker.
På kvällen var det CHESS(!) med Sofia. Helt sjuuuukt bra!! Orkestern, sceneriet, sångrösterna.
Jag rös en massa gånger på armarna och ryggen för det var så bra!

Dagens låt: Valfri pepplåt för varje person!

Jag och Sofia under en av våra vanliga flummiga stunder. Grattis igen syster :)
Nu ska jag gå och sociala lite med min familj.

Kommentarer

Postat av: FIA

Publicerad 2012-11-04 11:14:37

Har valt pepplåt: https://www.youtube.com/watch?v=wZZ7oFKsKzY ;-D

Svar: Nämen underbart xD
Hanna Svensson

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-11-09 12:01:44

Åh älskar flum!! <3

Svar: Jag med, wunderbart! :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela