Dreamnote

iPhone 5 jajamän!

Publicerad 2012-11-22 19:07:22 i

Igår på min håltimma ringde pappa och sade att han stod i Telia-butiken och kunde få med sig en iPhone 5 direkt och att han hade fixat ett bra abonnemang också. "Så nu kan du vara glad"
När jag lade på igen så satt jag bara och gapade och sen sade det "Wihi" i mig och en liten glädjedans blev det också. Så wiiii nu sitter jag här och skriver med den :) spotify premium i ett år fick jag också!

Imorgon åker jag till Uppsala för att vara ned min syster hela helgen, jag är så himla pepp! Ses där Sis, vet att du läser!

Dagens låt: This Fire - Franz Ferdinand

Tjollahopp tjollahej leverpastej!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3409191/images/2012/pic_50ae695fddf2b35ff000320e.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela