Dreamnote

Håltimma med kaffe

Publicerad 2012-11-23 10:32:29 i Allmänt,

Har håltimma som vanligt på fredagar mellan franska och naturkunskap. Som traditionen bjuder är det fredagsfika! För mig är det kaffe.

Ser fram emot en ganska lugn dag på skolfronten - för en gångs skull slutar jag tidigt, halv två. Men sedan är det aktivitet! Jag cyklar hem och packar klart, äter lite och sedan åker jag med tåget till Uppsala :)

Har förresten kommit fram till att jag från och med nu ska ha 'låttips' istället. Alltså inte varje dag utan när jag kommer på en go låt jag tycker andra borde lyssna på, antingen nyupptäckt av mig eller en gammal favorit. :) just nu har jag inte någon låt till er. Ni får vänta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela