Dreamnote

Coldplaythebest

Publicerad 2012-11-07 23:08:51 i Allmänt,

Det är listan jag kör med såhär på onsdagskvällen. Superbra faktiskt.
Bara de bästa av de bästa. Enligt mig då. Smaken är ju som baken.
Don't let it break your heart har blivit en låt av dem jag spelar mer nu efter konserten.
Känslan av att se dem live sitter verkligen i den låten. Den bara exploderar i musikalisk... extas.
Och det är en go känsla, en mäktig känsla.
Den får bli dagens låt: Don't let it break your heart - Coldplay

Sedan är ju Charlie Brown och Hurts like heaven också helt... ja, ni vet. typ bäst.

Jag tycker om smågrodor. Stora grodor också i och för sig. Pappa tycker om dem också.
När jag var liten (mindre får jag väl säga) och han på somrarna hittade smågrodor när vi var på stugan,
brukade han ta upp dem, lägga dem i en hink och hämta mig så jag också fick se dem.
Nu har det lite blivit vår grej att titta på smågrodor som hoppar förbi på marken.
Typ som här, när vi gick på Kinnekulle i somras. Söta, eller hur?








Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-11-09 11:58:11

Varför har pappa blå/grå armar?? Fin padda!

Svar: Han har ju inte blå/grå armar.... Jag tycker de snarare är rätt bruna...Jag vet! Den är söt! :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela