Dreamnote

10 dagar

Publicerad 2012-05-29 22:30:45 i Allmänt,

Back on track.
Nu (efter ett tags uppehåll) kommer ett nytt inlägg!
Det börjar gå mot sommar vilken känns oerhört skönt. Jag har haft massamassa prov, dagar i ända och nu är det endast 3-4 stycken kvar. Jag har också varit kvicktänkt och räknat ut att vi bara har tio dagar i skolan kvar sen 'r det looooooov! Dessutom åker jag till Sicilien då, så jag är pepp som tusan!

Jag har tagit massa foton det senaste, det är bara det att jag inte har hunnit lägga upp dem.
Idag blir det några bilder från helgen då vi i familjen åkte till Näsum (min mormors barndomsort) och Lund där min bror bor.
Inviger härmed dagens låt, eftersom jag älskar musik så mycket. Låttips för idag är:
.
.
Four Winds - The killers (finns på Spotify)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Det var det för denna gång. Håll utkik efter mer!

Kommentarer

Postat av: samuel

Publicerad 2012-05-30 13:58:42

bra bild på handskarna! ankan är lite mörk. uppdrag: ljusa upp anden utan att det andra blir ljusare. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela