Dreamnote

I'll fly away

Publicerad 2012-03-19 19:18:58 i Allmänt,

Har pluggat matte HELA eftermiddagen i ett försök att göra klart kapitlet innan provet imorgon.
Ja, det går ju sådär. :P Jag har gjort kanske... två tredjedelar.
Bilden är från när jag, mamma och pappa var med min franskis Eva på universeum veckan hon och de andra fransmännen var här.
Mycket söt apa tycker jag. Det var precis när jag hade fått min systemkamera! :)
Apropå fransmän kom jag hem förra veckan efter att vi hälsade på dem. Det var jätteroligt. Det kanske kommer bilder från det med, men det är inte lika bra bilder som denna. Jag var ju så intelligent att ta med mig systemkameran men glömde minneskortet i datorn.. som tur var hade jag med mig digitalkamera också!
.
.
.

Kommentarer

Postat av: Samuel

Publicerad 2012-03-24 09:45:04

Supersnyggt foto!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela