Dreamnote

I samma bil

Publicerad 2012-03-21 22:35:00 i Allmänt,

Imorgon åker åker vi till syster i Hafjell! Skidor från tor-fre.
Kände att jag borde göra ett inlägg innan jag åker. Annars dröjer det ju ett tag till.
Inte för att det finns någon som väntar eftersom ingen vet att jag har en blogg... Men ändå!
Snart får jag väl länka på facebook, men har inte riktigt känt fört än xD Okej. Hejdå!
.
Bild: Torquay i England, åkte dit på språkresa förra sommaren. Mobilbild, jag vet, men har ju inga andra bilder på den här datorn :P
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela