Dreamnote

Coldplay - Charlie Brown

Publicerad 2012-03-18 22:04:27 i Allmänt,

http://www.youtube.com/watch?v=zTFBJgnNgU4&ob=av2e


Eftersom jag är världens största Coldplay-nörd blev det denna fantastiska låt jag länkar till. Det är dessutom en väldigt värd video att kolla på, riktigt bra! Jag peppar till konserten på Sthlm Stadion den 30 augusti som jag har biljetter till, denna låten är en väldigt bra peppare!

En annan anledning att det blev en länk istället för foto eller så, är att jag inte orkar koppla in den externa hårddisken i min dator. Hårddisken är kopplad till den stationära, som står på första våningen och jag sitter på andra. Latheten är ganska stor just nu. men i alla fall,

Titta och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela