Dreamnote

Städning

Publicerad 2012-06-27 00:33:20 i Allmänt,

Har städat hela huset idag! Ja, utom mitt eget rum... det blir imorgon.
Men det känns som att jag har gjort något. Så har jag lyssnat på somrig musik också, även fast det på andra halvan av dagen spöregnade ute. Fick i alla fall 5-10 minuter i solen innan åskan brakade loss.

Denna vackra utsikt fanns på toppen av den höga klippan som höjer sig över Cefalùs stad, det låg ett fort och flera tempel där på 1200-1500 talet, som nu är mest ruiner. Men vi tog oss upp två gånger och kikade runt!
Längst upp precis där denna bild är tagen, sprang det omkring massa söta getter. Kommer möjligen bild på dem med!




Dagens låt: Somewhere over the rainbow - The hit nation (bara för att den är så underbar och somrig!)

Kommentarer

Postat av: samuel

Publicerad 2012-06-28 08:11:45

oh. har den starred! :) bra låt.

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-07-04 23:06:15

Ja! Visst är den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela