Dreamnote

Hemma igen

Publicerad 2012-06-26 00:35:13 i Allmänt,

Ja, ni hörde rätt. Jag är hemma igen!
Nu undrar ni förstås var jag har varit? Jag reste till Cefalù på Sicilien i en vecka. 
Det har varit en alldeles underbar första vecka på sommarlovet.
Bilden är på den fina frukt och grönt-bilen som kommer med några dagars mellanrum och säljer det till invånarna. Istället för att gå ner till honom skickar de ner en korg med en lista på, och han fyller på med varorna de vill ha. Om de blir godkända skickar det ner korgen igen med pengar i. Underbart och pittoreskt! :) 
Imorgon, eller tillåt mig säga senare idag, kommer fler bilder!





Dagens låt: Heartbreaker - Dionne Warwick
(lyssnar på den just nu, så kändes bra. En underbar gammal 80-talsdänga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela