Dreamnote

Stickar

Publicerad 2012-12-10 14:58:03 i Allmänt,

Ja, jag stickar lite idag. Eftersom jag är sjuk, och är hemma och inte orkar göra något annat.
Förutom att jag förut skrev en uppgift som skulle vara inne idag i teatern på 10 minuter.
Jag måste säga att jag blev nöjd med den även om den gick snabbt och skriva.

Jag ska också gå och kika på mina krassefrön som jag sådde igår, vi har en uppgift i naturkunskapen att vi ska så
krasse och ställe en burn i kylskåpet, en i garderoben och en vid fönstret. Jag tvivlar på att det har hänt något på
så kort tid, men vem vet!

Just nu är två hantverkare här, de monterar en duschkabin till toaletten vi har ute i hallen.
Vi håller på att göra om där nämligen, allt ska bytas ut, utom golvet som vi behåller som det är.
Kommer bli megasnyggt! Ska bli så skönt när duschen är klar idag för vi har fått duscha i badkaret på den andra
toaletten i två veckor nu och det är ju inte det roligaste som finns.
Målet är att allt ska vara helt klart och nytt och snyggt till jul och jag tror på att det kommer bli så!

Hejsvej leverpastej! Tack för att ni tittade in, ni är välkomna tillbaka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela