Dreamnote

SJUK(T)!

Publicerad 2012-12-09 17:41:38 i Allmänt,

Julen står snart för dörren och jag är sjuk med feber och småtandverk.
En visdomstand försöker leta sig upp på höger sidan i nederkäken.
Så sjukt störande att det är idag, jag skulle fotografera Sofia (http://sofiaalbertsson.blogg.se)
och hennes häst till hennes nya blogg. Och så blir jag sjuk.
Den här veckan nu som kommer har jag konserter med symfonin, uppspel med oboen, luciatåg med kören, engelskaprov och säkert flera saker som jag inte kommer på nu.

Jag hade i alla fall en bra dag och kväll igår. Jag handlade först julklappar med Therese.
Vi hade det jättemysigt och fikade och gjorde mycket effektiv julshopping under några timmar.
Det var jättekul att umgås lite, vi ses inte så himla ofta.
Sedan åkte jag hem och städade lite på mitt rum innan jag åkte ner till stan för att möta Linnea.
Vi köpte lite godis och åkte sedan hem till mig och lagade mat. VI tittade på Love Actually och pratade en massa.
Så halva helgen var underbar! Jag har känt hela veckan att jag höll på och bli sjuk bara att jag försökte ignorera faktumet. ;) 

Jag har en låt idag!!! Julig och underbart härlig bara, en av mina julfavoriter:
Rockin' around the christmas tree - Johnny Marks

Till slut ett par lite juliga bilder, inga tomtar har kommit upp än hemma, men lite adventsljusstakar och julgardiner
och annat adventsfint är uppsatt!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela