Dreamnote

Skööööönt!

Publicerad 2014-03-05 17:47:12 i Vardag,

Ååå, har precis skickat in en engelskarapport! Så skönt att få den ur världen. 
Nu är det bara två franska redovisningar (som jag nog har sagt att jag ska skicka in ett tag...?) och ett svenska pm kvar. Bara. Sedan har jag ju två feta prov att se fram emot. Det blir kul. 
Onsdag och lill-lördag(?). Nja. Onsdag för min del. Jag ska strax gå på promenad med Johanna. 
Och så satte vi upp en del foton idag på vår nedräkning! Den börjar arta sig! Det har dock inte kommit upp så mycket som andra har tagit på mig själv än, det lär komma... Sofia och Johanna lär ha några goa...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela