Dreamnote

Kvällslistan

Publicerad 2014-03-28 23:30:48 i Vardag,

Jag håller på att knåpa ihop en go lista jag kan ha imorgon till vårt earth hour-firande slash tjejmiddag slash knaskväll. 
Visionen är mycket nostalgi och gammalt och gött.Det blir nog bra. 
Annars har jag väl inte så mycket att säga.
Har för övrigt kollat på en miniserie med Ylvis, Big in Kirgisistan, där de åker till Kirgisistan (land i östra Asien) för att bli popstjärnor. Det är något av det roligaste jag sett med dem. Det är så mycket som går fel eller som inte blir som de tänkt sig, de ska sjunga på ryska utan att kunna ryska och har en producent som kallar sig för Big boy Sasha. Vad kan bli roligare? 
Klicka här för att se det! :) Det är 7 korta avsnitt på 6-7 minuter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela