Dreamnote

81, 60 och 56 dagar kvar.

Publicerad 2014-03-24 19:24:43 i Vardag,

Ojojoj, längesedan jag skrev. Det har bara körts på i ruskig fart de senaste veckorna så innan man har kunnat blinka så är mars snart slut nu. Det är 56 dagar till Coldplays nya skiva släpps, 60 dagar till Ayia Napa och 81 dagar kvar till studenten. Herrejisses. 
Jag tog en tur ut till min kompis i skogen, Therese, idag. Vi åt blåbärsmuffins, gick på promenad och av någon anledning tittade på några som heter bröderna Fluff. Det var så dåligt så det var så roligt, massa ordvitsar som var så roliga och dåliga på en och samma gång. Hahaha, börjar skratta när jag tänker på det. 
Länk till det vi såg har ni här (bild på de stiliga bröderna där nedan) 
 
 
Träningen går på i vanlig ordning ca 7 gånger i veckan, denna veckan ska jag inte försöka göra ett undantag. Jag var på gymmet innan skolan imorse (började 11) och körde på. Det känns gött när man verkligen märker skillnad, kan gå upp i vikter på maskinerna och har en helt annan uthållighet. Snart är marsutmaningen slut och det känns på ett sätt tråkigt och på ett sätt skönt. Jag kommer försöka hålla uppe det med träningen, absolut! Jag vill verkligen utvecklas ännu mer, men försöka att inte känna kravet på att köra 7 gånger i veckan. Kanske 5 räcker, eller så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela