Dreamnote

Ultraseg

Publicerad 2014-01-21 17:53:27 i Vardag,

Uschiamej vad seg jag känner mig. En blandning av huvudvärk och segt slajm i ögonen och hjärnan. 
Jag började med en förvirrad franskalektion där jag åtminstone lyckades med att redovisa det vi hade i läxa idag, 
plus återberätta en tidningsartikel. Sedan bar det iväg till vattenpalatset där jag simmade 400m och sedan fick en stunds "fri lek" med bastu och rutchkanor och strömmar, innan vi duschade.
Jag hem och åt lunch efter det och lade mig och vilade en stund innan jag skulle iväg igen, men så åkte jag inte tillbaka för huvudet och kroppen sade bestämt "neeeej", så jag ställde om klockan och sov drygt en timma till. 
 
Jag tänkte hur som helst visa den snyggaste väggen i hela Sverige, i hela världen förresten. Min vägg.
Se på den!! Två stycken coldplay-posters i begränsade upplagor (tack bästa syster för julklappen<3) plus massa bra skivor med Coldplay, Killers, Johnossi, Brandon Flowers, Kings of Leon, Håkan Hellström och andra. :)
Jag har blivit en riktig skivälskare. På önskelistan (som nog är ganska lång om jag verkligen tänkte till) står närmast Imagine Dragons Night Visions, kanske någon Eva Cassidy-skiva och The Killers DIrect Hits. Sörjer att Eva Cassidy inte finns på spotify, men pappa har två skivor med henne så jag kan lyssna på henne ändå. 
Det är den bästa pluggmusiken, tillsammans med Norah Jones och Art Garfunkel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela