Dreamnote

Segaste veckan någonsin.

Publicerad 2014-01-24 17:36:40 i Vardag,

Ikväll bär det av till Johanna för att äta och prata tillsammans med henne, Matilda och Elin.
Det känns väldigt trevligt. Skönt att bara ta det lugnt. 
Den här veckan har tillsammans med förra veckan av mig fått priset som segaste veckorna någonsin.
Det har ju inte varit så mycket utom provet på demokrati, men ändå... Känns som om den aldrig skulle ta slut. 
Något som piggade upp väldigt och satte mig i totalt chocktillstånd flera minuter var hur bra det gick på den muntliga engelska redovisningen jag gjorde förra veckan. Jag trodde att det hade gått helt totalt dåligt, inte så konstigt med tanke på att jag inte hade hunnit skriva det förrän samma morgon, men tydligen var det tvärtom. Har inte riktigt kunnat smälta det än, det brukar aldrig gå bra för mig med sånt. 
 
Det här är verkligen inte min grej egentligen, men här är några "friday memes" förattee, hade inget annat att lägga upp helt enkelt! Det bästa är ju att de är så sanna.
 
                 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela