Dreamnote

Monica Z på MIC

Publicerad 2014-01-17 23:10:01 i Vardag,

Puuh, ska bli skönt med helg efter den här veckan. Jag har suttit med konstarterna och samhället-uppsatsen varje kväll och ledig stund, gått upp innan jag behövde för att jobba och igår satt jag tills jag blev kvar, kvart i tolv skickade jag in den. Sedan var det upp imorse och skriva ett engelskatal inom två timmar som jag skulle hålla på lektionen, eftersom jag inte hunnit göra det tidigare. 
 
Det var också trevligt att få gå på en mysig jazzkonsert ikväll som min kompis Linnea hade som projektarbete.
Hon sjöng bara Monica Z-låtar med ett litet band och var helt fantastisk! (Det var du verkligen Linnea!)Vill ni höra en snutt kan ni alltid gå in på min instagram (@hannahannas) för där ligger det uppe. Promotionpromotion, haha. 
Tog med mig kameran och fick några fina bilder på henne också. Wehey! Var svårt med det ljuset och mitt objektiv men funkade ändå ganska bra, väl? 
Hon drog också fram förkläde, en ljusstake och en putsduk till "som en liten gumma kan gno" som ni kan se på sista bilden. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela