Dreamnote

Skriver upp utgifter i hoodie

Publicerad 2014-02-09 19:16:38 i Vardag, kläder,

Jag har kollat igenom kvitton och skrivit upp inköpen i min lilla anteckningsbok jag har till det. Det är faktiskt väldigt bra, jag kan se hur mycket pengar jag gör av med varje månad (utom det jag köper i kafeterian i skolan, vilket jag borde skriva upp egentligen) och jag kan bli både förskräckt och stolt över mina utgifter. December var ingen bra månad till exempel... Men januari är jag stolt över! 

Har lite panik över veckan som kommer, det är alldeles för mycket på gång... Men ska försöka spela lite oboe nu och förhoppningsvis jobba med något vettigt en stund. Vad som nu är mest brådskande av de sjuttielva sakerna jag har att välja mellan. 
 
Sitter i min grå hoodie från UCLA. Jag älskar den, det spelar ingen roll att muddarna är lite trasiga, jag bara rullar upp ärmarna så de inte syns, inte heller bryr jag mig hur gammal den är, den åker inte ut vid garderobsrensning!
 
                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela