Dreamnote

NY COLDPLAY-LÅT!

Publicerad 2014-02-26 21:31:06 i Vardag,

Det var en fantastisk vecka i Bydalen, får jag börja med att säga, i och med att jag inte har lagt upp något sedan jag kom hem. (förlåtförlåt min stora skara trogna läsare.) Jag har helt enkelt befunnit mig i stadiet orkar-inte-göra-någonting, sedan i söndags. Det känns helt sjukt att tiden har gått så fort att det redan är torsdag! 
 
Jag har märkt att det har varit någonting på gång med Coldplay, de har lagt upp bilder utan förklaring och uppfört sig skumt helt enkelt, dessutom har jag drömt om dem. Så igår (eller var det i förrgår?) läste jag på facebook att de skrev att någonting spännande skulle hända vid midnatt i vart-det-nu-var-i-asien, sedan igår lade de ut en ny låt!!! :D Blev så löjligt, alldeles för nördigt glad och lyssnade och tittade på filmen när jag kom hem från Alberts i Trollhättan där jag, mamma och pappa firade deras 30-åriga förlovningsdag (väldigt trevligt!). 
Låten heter midnight (därav att den släpptes vid midnatt) och är helt annorlunda mot det de har gjort tidigare. Mer elektronisk. Men nu när jag lyssnat på den ett par gånger till, tycker jag verkligen att den är bra. Verkligen. 
Lyssna här!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela