Dreamnote

Musik ska byggas av glädje.

Publicerad 2014-02-19 16:26:00 i Vardag,

Musik. Den här gången vill jag tillägna glädje till musik i allmänhet, inte bara ett speciellt band eller artist.
När jag är ledsen blir jag glad igen av musik, glad-are får jag väl säga i vissa fall. När jag är glad blir jag extatisk av musik. Man kan också. En speciell låt kan vända hela dagen, en hel situation till något mycket bättre. Ja, musik mår jag bra av.


Som musiknörd kan jag tillägga att denna låt går i D-dur eller B-moll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela