Dreamnote

Min syster och jag

Publicerad 2014-02-16 16:00:00 i Vardag,

En till sak som gör mig glad... Oo, vad bra utmaning när man är lite halvt nere och sådär, att tänka på saker som gör en glad! Det här gör mig glad:
Kjempeform - Ylvis
Min syster visade den för mig för... ett par år sedan? Det är en av de tidigaste saker de gjorde, knappt så jag fattade att de var samma personer som de nyare hon visade också. Men så är det alltså! 
Eftersom det var min syster som introducerade den så blir det en bild på henne och mig från när vi firade midsommar förra året. Hela hon gör mig glad ju. Så då får jag säga att hon gör mig glad, och att hon visar mig konstiga youtube-klipp är bara en liten del av det. Hon har bakat scones till mig och kommit in med frukost på sängen, hon är fantastisk helt enkelt! 
<3<3
 

Kommentarer

Postat av: Sofia (J j jag)

Publicerad 2014-03-15 15:48:44

Du gör Mig glad! <3

Svar: :) :) <3
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela