Dreamnote

Briljant idé

Publicerad 2014-02-15 16:00:00 i Böcker, film & musik, Vardag,

Okej. Så jag kom på en briljant idé. 
Jag lägger in tidsinställda inlägg för varje dag jag är borta med en bild på något jag blir glad av. 
Så får ni bilder, och så får ni se sånt som gör mig lite lyckligare. 
Först ut, eller andra ut, med Coldplay inräknat, får bli fantastiska Brandon Flowers och Killers. 
Oförglömlig konsert förra året, nästan ett år sedan!
Och de har en nästan lika stor plats i mitt hjärta som Coldplay. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela