Dreamnote

Helt slut

Publicerad 2014-04-10 17:44:37 i Vardag,

VIlken vecka! Vi har ett utbyte med Frankrike, den senaste veckan har vi haft fransmän här, efter påsklovet åker vi till dem. Jag har alltså haft en extragäst som har bott hos mig tills idag då de åkte hem. Vi alla svenskar är helt slut för vi har hållt igång och gjort saker hela tiden, inte en dag utan flängande hit och dit och fram och tillbaka. Det är utmattande att hålla reda på och försöka underhålla en till person utom sig själv, och man vill ju så gärna att de alla ska ha roligt när de är här. Jag kan lugnt säga att jag kommer sova igenom hela påsken och försöka ladda för en ny vecka i Frankrike där jag inte heller kommer få mycket sömn!
Det är ju inte bara uttröttande med sånthär, såklart är det fantastiskt roligt också! Vi har haft ett så himla härlligt gäng, både svenskar och fransmän, så det känns tråkigt att de åker nu precis som man har börjat lära känna varandra. För att se det från den ljusa sidan så kommer vi ju åka ner till dem med och kanske ha det ännu roligare än vad vi hade här! 
Jag hade hoppats på en taggning för träning nu när de har åkt och tro mig, jag är taggad! Det dumma är bara att jag har fått feber och en förkylning, men hoppas verkligen den går bort. Imorgon är det bålrunda, så jag FÅR ju bara inte bli sjuk! Ska ju vara Jack Sparrow för sjutton! Hade tänkt se ut något sånthär:
 
                                
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela