Dreamnote

Förkyld och unnar mig lite egentid

Publicerad 2014-04-16 16:16:00 i Vardag,

Jag är förkyld. Och trött. Går på ibumetin, honungsvatten och sömn. Idag köpte jag halstabletter som jag har tänkt göra i flera dagar egentligen men som jag bara inte har orkat göra. Jag jobbar som vanligt från sju till åtta och har de två senaste dagarna fått några timmar mer än det. Sedan har jag åkt hem för att sova, äta, försöka gå lugna promenader. Jag försöker ta igen mig lite. Men det är så frustrerande, jag har under flera månader byggt upp min kondition och mina muskler och nu känns det som att allt försvinner i och med veckan med fransmännen, sedan nu min förkylning och ingen träning under veckan jag ska till Frankrike. Jag blir så himla besviken!! 
 
Så idag för att trösta mig lite så köpte jag halstabletter, hårinpackning och daim. 
Jag har precis duschat för att prova nya hårinpackningen, håret har inte riktigt torkat än så jag vet inte hur bra den var men den luktar gott i alla fall. Jag har också gjort lite pedikyr, filat fötterna och målat tånaglarna och så.
Nu ska jag antingen sova eller fortsätta på min packning till Frankrike. Jag behöver packa det mesta nu, eftersom vi ska till stugan över påsk så jag kommer hem därifrån på måndag och åker till Frankrike på tisdag.
 
Det här är min nya väldoftande hårinpackning: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela