Dreamnote

Studiedag

Publicerad 2013-10-09 16:00:49 i Vardag,

Vi har studiedag idag, så jag har passat på att jobba med mitt gymnasiearbete. Nu har jag faktiskt kommit igång, i alla fall till viss del. Jag ska skriva en lång novell/kort bok. Det jag har gjort hittills är att ungefär bestämma vilka karaktärer jag ska ha med och så har jag bestämt en av miljöerna. Sedan har jag lite lösa delar här och där från olika idéer jag har haft och skrivit lite på, som jag tror att jag skulle kunna få in.
 
Jag fick körkort i fredags! En otroligt härlig känsla. Det känns så skönt för, nu är det en sak mindre på listan, nu slipper jag det, det är klart. Jag kan koncentrera mig på annat, börja jobba på riktigt med gymnasiearbetet till exempel. Och så får jag ju såklart köra bil själv! Det är ju galet och konstigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela