Dreamnote

Te på Kållandsö

Publicerad 2013-05-09 22:59:33 i Vardag,

Vi är på stugan och kvällsmyser med lite te. Var ute på älgpromenad förut och hittade två stycken, en dräktig älgko och en fjolårskalv. Dessutom såg vi ett rådjur, en hare, flera tranor och massa gäss. Det är väldigt lugnt och stilla, det är så skönt.
Det är så hög luftfuktighet här också så mitt hår har blivit ovanligt fluffigt och nästan lockigt. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men förhoppningsvis kommer jag läsa en del naturkunskap för vi har prov nästa fredag.
Jag kan tyvärr inte ladda upp bilder för nätet är så segt... Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela