Dreamnote

Loppan

Publicerad 2013-05-24 19:21:00 i Allmänt, Vardag,

På engelskalektionen hade jag och Sofia ingenting att göra och orkade inte göra något heller för den delen så vi gjorde loppor. Man fick en sådan go flashback till när man var liten och funderade på vad för frågor man skulle skriva och ansträngde sig för att fylla i färgerna så noggrant som möjligt. Loppor är underskattade egentligen.
De är ju jättebra hemgjorda frågespel samtidigt som man pysslar och gör alla aktiva. Eftersom man får bestämma frågor själv kan man ja ha vilken kategori man vill på frågorna, personligt eller inte. Superbra!
Mer loppor till folket säger jag!
 
Sofias loppa åt upp min loppa till slut. Hm. 
 

Kommentarer

Postat av: Fia-H E V O N E N S

Publicerad 2013-05-24 22:40:20

Sedan förvandlades loppan till en mullvad! :-D

// Fia -HEVONENS

Svar: Snarare en muddermaskin!
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela