Dreamnote

Körsbär

Publicerad 2013-05-29 18:17:12 i Foto, Vardag,

Ska börja råskriva på min uppsats om Jane Austen nu, och försöka bli klar med den idag, ska också försöka fortsätta med uppsatsen om Wilhelm Peterson-Berger för att skriva klart den imorgon. Vi ska skicka in de två uppsatserna senast imorgon, så jag måste verkligen koncentrera mig nu.
Idag började jag inte skolan förrän halv 2, så jag gick upp sent runt halv 10, åt frukost och gick ut på powerwalk i drygt 25 min. Jag har laddat ner Runkeeper (app för distansträningar) så jag drog på den. Det blev en runda på 3 km.
När jag sedan cyklade hem från skolan startade jag den också för att kolla hur långt det är och hur lång tid det tar att cykla. Det är 5 km och tar 18-19 min att cykla!
Det var den informationen för idag, nu kommer bilder på vårt blommande körsbärsträd på stugan.
Världens godaste bigaråer kan man få äta från det på sommaren 
 
Soundtracken dessa dagar när jag pluggar är Frösöblomster 1-3. Underbar pianomusik av Wilhelm Peterson-Berger.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-05-29 22:08:20

Älskar informationen som fanns på Wikipedia, haha! :-D

// Fia
www.foursongsandafight.blogg.se

Svar: ÅÅÅ jaaa!!! Hahaha!
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela