Dreamnote

Äntligen lite vila

Publicerad 2013-03-08 19:42:08 i Vardag,

Ska jag sätta på TV:n och kolla om det är något bra? Ska jag mysa ner mig i soffan och öppna en bok? Eller läsa lite ELLE kanske? Eller ska jag gå in och titta på något program på en play-kanal? Det var så längesedan jag inte riktigt har vetat vad jag ska hitta på. Annars har det varit, ja, jag kollar på det här och sen måste jag göra matten, eller franskan eller vad det nu är. Den här valfriheten är så ofantligt skön. Jag tror just nu att det blir ELLE. Jag har en hel tidning som jag inte ens har öppnat än!
 
Det var så mysigt i eftermiddags, Johanna kom hem till mig när hon hade slutat (jag slutade tidigare än henne) och så satte vi oss ned med en kopp te och O'boy och pratade. Det var så längesedan! Man behöver en sån stund ibland, då man inte gör något speciellt utan bara pratar. Och alla behöver en sån vän som man kan göra det med.
Jag har så tur som har en, eller flera förresten, sånna vänner. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela