Dreamnote

Mormor vid päronträdet

Publicerad 2013-06-01 22:19:30 i Foto, Vardag,

Mamma och pappa har åkt i en bil hela dagen med sina två vänner, med destination Frankrike.
De ha kommit så långt som till Belgien idag och ska fortsätta sin resa för att bila runt i en veckas tid i Champagne. De ska besöka alla möjliga trevliga ställen på den franska landsbygden, flera vingårdar och Dijon bland annat.
 
Det lämnar mig här här att ta hand om Pysen (kaninen) och sköta om hushållet när de är borta. Jag tycker att det ska bli spännande att se hur det blir, visst att jag har varit själv några dagar förut men aldrig en hel vecka. Det är väl skönt, men kanske blir det lite ensamt. Därför har jag fixat lite sällskap, Matilda och Johanna kommer vara här en del, sedan kanske Therese skulle komma också. :) Så har jag min syster att prata i telefon med när som helst. 
 
Här är min mormor under världens finaste päronträd helt översållat med blommor.
Vi var ju ute på en promenad på stugan förra helgen, träffade kalvar och tittade på naturen.
Det var mysigt. Dessutom verkar mormor vara fotogenisk, jag tror att jag aldrig har tagit ett dåligt kort på henne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela