Dreamnote

Min helg

Publicerad 2013-06-10 00:05:23 i Vardag,

Jag åkte till farmor och farfar igår, för att åka hem idag igen.
Sofia (min syster) var där, hon kom dit i torsdags, det var jätteroligt att träffa henne med.
Även om mitt besök var relativt kort hann vi med två promenader, prinsessbröllop och en del annat.
Bilder kommer! Nu får ni en bild på vår kanin Pysen, för han är min lille Pys och han har varit väldigt mysigt att ha i närheten den här veckan när mamma och pappa har varit i Frankrike.
Jag åkte förresten och mötte dem på stationen när de kom hem förut. Det var roligt att träffa dem igen också.
Dessutom hade jag lagat lite mat till oss, det blev gott!
Pysen gillade sina maskrosblad också. 

Kommentarer

Postat av: Fia-H E V O N E N S

Publicerad 2013-06-13 22:08:18

PYS-MYS!!! Ba dum tsss!

// Fia -HEVONENS
www.hevonen.horseworld.se

Svar: haha, ja, pysmys! :D
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela