Dreamnote

Betygsamtal och tid över för annat

Publicerad 2013-06-03 17:49:05 i Foto, Vardag,

Det känns som att jag har pluggat dygnet runt i fyra veckor fram tills nu, då allt är slut.
Största, sista inlämningen var historian förra veckan. Jag sitter med en kopp te och funderar på vad sjutton jag ska göra med min tid nu, när jag inte har något stort att plugga till. Men körteori finns! Tänkte rycka tag i boken läsa och stryka under och hålla på som en riktigt duktig elev. 
Nu får vi tillbaka massa prov och har betygssamtal. Jag hade tre idag! Som tur är så har jag sänkt förväntningarna på vad jag ska få för betyg i år. Vi har ju haft så sjukt mycket på gång samtidigt att det inte har känts som att det har gått lika bra i år. Men det är skönt, därför får jag istället glada överraskningar när de är bättre än jag hade förväntat. Vilket har varit de flesta hittills, utom kanske matten, den var samma som jag trodde men hade hoppats på bättre.
 
Nog om det, löjtnantshjärtan gör mig glad. Det är sommarlov efter nästa fredag. SJUKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela