Dreamnote

Oj, var det så länge sedan?

Publicerad 2013-07-02 21:41:47 i Vardag,

Hej!
Och oj... Har inte tänkt på att det var så längesedan jag uppdaterade, det har varit så mycket på gång.
Nu när jag väl sitter här vet jag inte vad jag ska skriva.
Jag går upp tidigt varje vardagsmorgon för att börja jobba klockan sju, sedan när jag har slutat jobbet klockan elva är jag så hungrig så jag måste fixa mat. Efter det har jag gjort allt möjligt, träffat vänner och annat. 
Imorgon ska jag på körlektion, på torsdag till Göteborg.
Sedan på kvällarna är jag helt slut och måste lägga mig tidigt för jag går upp så tidigt.
Ändå tycker jag det är skönt på ett sätt med jobbet, dagarna blir så långa när jag slutar vid tiden då jag förmodligen skulle äta frukost, om jag hade varit ledig.
 
Det är 17 dagar kvar tills jag fyller år, och vad blir det.. 41 dagar till London, och ännu fler dagar tills min syster kommer hem. Hon har åkt till Malaysia på semester för att vara där i drygt en månad. Hon har varit borta sedan förra torsdagen och jag saknade henne redan dagen då hon åkte... :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela